I morges kunne vi fortælle at politiet havde anholde en 20-årig mand og kun 16-årig kvinde for kontaktsvindel.
Nu politiet har anholdt endnu en person i sagen om kontaktbedrageri mod ældre borgere i Svendborg, denne gang en 18-årig kvinde, skriver Fyns Amts Avis.
Onsdag blev flere ældre borgere forsøgt eller udsat for svindel, hvor gerningspersonerne udgav sig for at være fra banken og fik udleveret dankort, koder og smykker. I flere tilfælde lykkedes det at hæve eller stjæle værdier for tusindvis af kroner.
Politiet efterforsker fortsat sagen og mistænker de anholdte for en række lignende forhold på Fyn.
2026-06-04 09:34
