Fællesskabsdage er tilbage i Midtbyhallen

04. juni 2026

Efter stor opbakning sidste år inviterer Svendborg Kommune igen i dag til fællesskabsdagen “Vær med, vær sammen, vær aktiv” i Midtbyhallen.

Arrangementet giver borgere mulighed for at møde lokale foreninger, prøve aktiviteter og få inspiration til nye fritidsfællesskaber.

Dagen er særligt målrettet borgere, der har brug for støtte til at finde nye sociale fællesskaber, men alle interesserede er velkomne.

Sidste år deltog omkring 300 borgere og 20 foreninger.

Fællesskabsdagen afholdes i dag fra klokken 17 til 19 i Midtbyhallen.

Det er gratis at deltage, og der serveres mad og drikke til gæsterne.

2026-06-04 06:07