Der bliver ikke længere bagt pizzaer på hjørnet af Høje Bøge Vej og Bontvedvej.
Pizzeriaet Pizza2go er lukket efter tre år på adressen.
Ejer Bilal Fahed Makki peger på sygdom, mangel på medarbejdere og planer om at flytte tilbage til Syrien som årsager til lukningen.
Ejendommens ejer søger nu en ny lejer til lokalerne, som ligger i gåafstand til Svendborg Gymnasium og erhvervsskolen.
2026-06-01 06:10
