Børn og unge i Svendborg Kommune kan se frem til en sommerferie fyldt med aktiviteter.
Kommunen har sammen med lokale foreninger, klubber og kulturaktører sammensat et program med alt fra sport og kreative workshops til naturoplevelser og sociale fællesskaber.
Målet er at give børn og unge mulighed for at prøve nye interesser og møde nye venner i løbet af sommerferien.
Kommunen har støttet aktiviteterne økonomisk for at sikre, at så mange som muligt kan deltage.
Det samlede program og information om tilmelding findes på kommunens hjemmeside.
2026-06-02 06:23
