Succesfuldt modeshow gentages

03. juni 2026

120 billetter blev revet væk, da butikkerne Luka, Bellissima og Butik 32 Binau gik sammen med Mivi’s om et stort modeshow i foråret.

Nu er arrangørerne klar til en ny omgang efter sommerferien.

Konceptet bliver igen mode, tapas, bobler, sponsorgaver og masser af inspiration til sæsonens nye trends, skriver Fyns Amts Avis.

Bag initiativet står lokale butikker, der viser, hvordan samarbejde kan skabe liv, oplevelser og handel i Ringe.

Billetsalget åbner efter sommerferien.

2026-06-03 06:13